niedziela, 21 grudnia 2014

PIEROGI Z KAPUSTA I GRZYBAMI

Witam w tym przedświątecznym zalatanym i zapracowanym czasie. Dziś mój przepis na pierogi z kapustą i grzybami. Niestety zdjęcie nie jest moje, zaczerpnęłam je z internetu dokładnie ze strony http://www.coolinarny.com/ bardzo ciekawa strona, zapraszam :) Zdjęcie nie moje z racji tego, że miałam jakieś problemy z aparatem, nie mam pojęcia co się stało, a pierogi nie mogły stać i czekać, trzeba było je zamrozić. Szczerze za to przepraszam....

Przygotowanie ciasta znajdziemy tu.

Składniki na farsz:
  • 1 kg kiszonej kapusty
  • 300 g suszonych grzybów
  • 2 duże cebule
  • łyżeczka kminku
  • liść laurowy
  • 2 ziarenka ziela angielskiego
  • sól
  • pieprz
Grzyby moczymy przez noc. Jeżeli nie mamy dużej ilości grzybów, można dodać pieczarki, wcześniej pokrojone i podduszone. Namoczone grzyby gotujemy. Kapustę kiszoną posiekać, wypłukać i ugotować do miękkości z zielem angielskim, liściem laurowym i kminkiem. Grzyby drobno pokroić lub zmielić. Cebule pokroić i zeszklić osobno na patelni. Wszystkie składniki wymieszać (kapustę, grzyby i cebulę) podsmażyć na patelni i doprawić do smaku solą i pieprzem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz