czwartek, 16 października 2014

MÓJ PLACEK PO WĘGIERSKU

Wypróbowałam wiele przepisów na sos do placka po węgiersku, aż doszłam do tego, który odpowiada mojej rodzinie najbardziej. Idealnie pasuje do niego surówka z kapusty kiszonej. Mój sos i placek jest dopieszczony do granic możliwości.

Składniki na sos:
  • 500 g mięsa wieprzowego
  • pół papryki czerwonej
  • 10 pieczarek
  • 5 ogórków konserwowych
  • 1 duża cebula
  • 2-3 łyżki mąki
  • liść laurowy
  • ziele angielskie
  • sól
  • pieprz
Przepis na sos. Postępujemy wg punktów. W 7 punkcie do sosu dodajemy pokrojone pieczarki, paprykę i ogórki. Dusimy do momentu aż warzywa będą miękkie.



Placki smażymy na całości dużej patelni.
Przygotowanie:
Placka wyłożyć na talerz, połowę polać sosem, złożyć drugą połową placka i całość polać sosem. Do smaku można dołożyć z boku trochę śmietany i surówkę z kapusty kiszonej, która jest idealnym dodatkiem do placka po węgiersku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz