sobota, 15 listopada 2014

KURCZAK PAPRYKOWO-ZIOŁOWY

Po długiej nieobecności postanowiłam trochę nadrobić stracony czas. Dzisiaj dodam przepis na moje pałki z kurczaka paprykowo-ziołowe. Starałam się coś innego zrobić i szczerze z efektów jestem bardzo zadowolona, może nie jest to coś zbyt ambitnego i skomplikowanego, ale za to smaczne. 

Składniki:
  • 10 pałek z kurczaka
  • papryka słodka mielona
  • papryka ostra mielona
  • majeranek
  • bazylia
  • tymianek
  • kolendra
  • imbir mielony
  • płatki chili
  • rękaw do pieczenia
Pałki myjemy i osuszamy. Wszystkie przyprawy mieszamy, ja wymieszałam z każdej po połowie opakowania. Osuszone pałki wrzucamy do rękawa, wsypujemy przyprawy, zamykamy rękaw. Wstrząsamy, aby przyprawy dobrze obeszły pałki. Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni C. Pałki pieczemy w rękawie przez 60 min. Ja ten czas podzieliłam na 3 etapy. Po pierwszych 20 min obróciłam rękaw na drugą stronę, po kolejnych 20 min (w sumie już 40 min pieczenia) przecięłam rękaw wzdłuż, aby skórka była chrupiąca i pozostawiłam na ostatnie 20 min do pieczenia.



Przed pieczeniem:


 Po pieczeniu:



Moja propozycja podania:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz